Azərbaycan / Bakı
Marketinq kommunikasiyalar planının yazılmasıReklam büdcəsinin təyin edilməsiBrendlərin sosial media adaptasiyasının aparılmasıRəqib analizlərinin aparılması
Google Ads reklamların qurulmasıSEO işlərinin həyata keçirilməsiArt komandanın idarə olunmasıFacebook və instagram reklamlarının qurulması
- Məhsulun brifininin müəyyən edilməsi, prototiplərinin araşdırılması- Məhsulun bazara giriş üçün strategiyasının hazırlanması- Layihənin bütün mərhələlərinə nəzarət və işlərin təhvil alınması- Layihə komandasının seçilməsi, komandanın idarəsi və kommunikasının qurulması- Rəqəmsal strategiyasının hazırlanması
- Bazar araşdırmasında iştirak etmək- Məhsul tanıtımlarının təşkil edilməsi
© Google Digital Atölye
36 saatlıq təlim kursu( Təlimçi Babaxan Məlikli)
California University