- Bazarın imkanlarını araşdırmaq və onların nəticələrini təhlil etmək
- Təşkilatın marketinq konsepsiyasını daim təhlil etmək və dəyişən bazar mühitinə uygunluğunu yoxlamaq
- Təşkilatın dövri marketinq məqsədlərini müəyyən etmək, marketinq planlarını tərtib etmək, eləcə də müvafiq siyasət və prosedurlarını müəyyənləşdirmək, təhlil etmək
- Yaranma məqsədləri, bazarın xüsusiyyətləri haqqında məlumat, eləcə də dəyər və qiymət artımı amillərı əsasında marketinq strategiyasını müəyyən etmək, hazırlamaq və qiymətləndirmək
- Marketinq sahəsində fəaliyyətlər ilə əlaqədar iş planlarını hazırlamaq və sənədlər ilə əsaslandırmaq
- Qiymət strategiyaları və müştəri məmnuniyyətinə yönəlmiş uzunmüddətli məqsədləri təklif etmək
- Tələb olunan məhsul və ya xidmətlərin növləri ilə əlaqədar müştərinin rəyini öyrənmək
- Marketinq üzrə fəaliyyətlərə nəzarət etmək, eləcə də zəruri halda fəaliyyət planını nəzərdən keçirmək və dəyişmək
- Marketinq sahəsində nəticələri təhlil etmək, strateji məqsədləri və marketinq üzrə göstəriciləri nəzərdən keçirmək, zəruri halda yenidən baxmaq
- Bazarda müşahidə olunan dəyişiklikləri təhlil etmək, eləcə də onların marketinq üzrə strateji məqsədlərə təsirini müəyyən etmək və sənədlər ilə əsaslandırmaq
- İş qrafiki həftənin 5 günü (09:00-dan 18:00-dək)
- Şənbə və bazar - istirahət günlərridir
- Yaş: 25-35;
- Ali təhsil
- Marketinq sahəsində min. 5 il iş təcrübəsi
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı
- Azərbaycan və İngilis dillərini bilməli, Rus dilinin bilməsi üstünlükdür
- Ciddi kollektivdə işləmə bacarığı yüksək səviyyədə olmalıdır
- Fikrini izah etmək qabliyyəti, ünsiyyət yaratmaq bacarığı
- Stres altında işləmə qabiliyyəti
- Eyni zamanda müxtəlif işləri görmək qabiliyyəti
- Fəal və işə planlı yanaşma
- Qərarvermə qabiliyyəti