- Alqı-Satqı və Xidmət müqavilələrinin hazırlanması
- Təsisçi ilə borc müqavilələrin, qərar və s. hazırlanması
- Təsis sənədlərində dəyişikliklərin edilməsi və müraciət edilməsi
- Əmək müqaviləsinin hazırlanması
- Hesab-fakturaların hazırlanması
- E-qaimələrin hazırlanması, göndərilməsi və təsdiqi
- Təhvil-təslim aktlarının hazırlanması
- Qiymətin razılaşdırma protokolunun hazırlanması
- Qarşılıqlı üzləşdirmə aktlarının hazırlanması
- Bank ödəniş tapşırıqlarının yazılması
- Bank vasitəsi ilə online ödənişlərin edilməsi
- Əmək haqqı kartının açılması
- Əlavə Dəyər Vergisinin hesablanması, tərtibi və ödənilməsi (ƏDV)
- Köhnə və yeni dövr üçün əvəzləşmələrin aparılması
- Muzdlu işlə əlaqədar ödəmə mənbəyində tutulan vergi bəyannaməsi hazırlanması (Vahid bəyannamə)
- Ödəmə mənbəyində tutulan vergilərin hesablanması, tərtibi və ödənilməsi (ÖMV)
- Gündəlik online kargüzalığın (gələn məktubaların) izlənməsi
- Onlayn kargüzarlığa daxil olmuş məktubların cavablandırılması
- İşçilərin işə qəbulu və işdən xaric edilməsi
- İşçilərin qeydiyyata alınması və qeydiyyatdan çıxarılması
- Aylıq əmək haqqı cədvəlinin hazırlanması
- Məzuniyyətin və son haqq hesabın hesablanması
- Ezamiyyət sənədlərinin hazırlanması və hesablamaların edilməsi
- İş vaxtı: Həftədə 5 gün 09:00-dan 18:00-dək (13:00-dan 14:00-dək nahar fasiləsi)
- Xanım namizəd tələb olunur (yaş 21-35)
- Əmək haqqı: 500-800 ₼
- Ünvan: S.S.Axundov 3123
- Təhsili riyazi və ya iqtisadi sahə üzrə bitirənlərə üstünlük veriləcəkdir
- Azərbaycan dili biliyi (Rus dili arzu olunandır)
- Mühasibatlıq sahəsində ən azı 1 illik iş təcrübəsi
- Aktiv və çalışqan, komanda ilə işləmək bacarığına malik olmaq
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlilik və etibarlılıq, analtik düşüncə kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
- Azərbaycan Respublikası Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
Müraciət üçün şəkilli CV-ləri e-poçt ünvanına yönləndirməyiniz xahiş olunur.