- Şəxsi hesab vərəqələrinin gündəlik təqib edilməsi
- Vergi, DSMF, Statistika hesabatlarının təqdim olunması
- Kameral uyğunsuzluqların yoxlanılması və uyğunsuzluqlara cavabların yazılması
- Mənfəət və zərər hesabatının tərtib edilməsi
- Balans hesabatının tərtibi və vahid formatın hazırlanıb təqdim edilməsi
- Balans maddəsi üzrə digər maddələrin ilkin sənədlərlə yoxlanılması
- Əsas vəsaitlərin qanunvericiliyə uyğun amortizasiya və təmir xərclərinin yoxlanılması
- Debitorlar üzrə qalıqların yoxlanılması
- Yerli və xarici kreditorlar üzrə daxili hesabatların verilməsi
- Proqnoz balansının hazırlanması
- Kassa kitabına, bank əməliyyatlarına və qaimə-fakturalara nəzarət edilməsi
- Pul vəsaitlərinin hərəkəti hesabatının tərtib edilməsi
- İş vaxtı: Bazar ertəsi - Cümə, 09:00-dan 18:00-dək
- Vergi Məcəlləsi, Mülki Məcəllə və Əmək Məcəlləsi üzrə biliklərin olması
- İqtisadiyyat, mühasibat uçotu və ya maliyyə-kredit sahəsində bakalvr və ya daha yüksək təhsil dərəcəsi
- Maliyyə, mühasibat uçotu, vergi qanunvericiliyi və hesabat və ya digər oxşar sahələrdə minimum 3 il iş təcrübəsi
- Ümumi mühasibat uçotu prinsipləri sahəsinin yaxşı anlayışı
- Vergi konsaltingi sahəsində iş təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir
- Microsoft Office (Word, Excel) proqramları üzrə mükəmməl biliyin olması
- ACCA/CİMA/CPA peşəkar ixtisasartırmasının mövcudluğu arzuolunandır
- Güclü tədqiqat və analitik düşünmə qabiliyyəti və məsələlərin həllində təşəbbüsün göstərilməsi
- Hesabatların hazırlanması və yazı bacarıqları
- Fərdi qaydada və komandada işləmək bacarığına malik olmaq
- Təyin edilmiş vaxta qədər eyni zamanda bir neçə tapşırığı yerinə yetirmək bacarığı
- Yaxşı ünsiyyət qurma bacarığı
Son müraciət tarixi:
Müraciət qaydaları: CV-ni zemfira.zeynalova@abacusaudit.az elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını – “Mühasib” yazıb göndərməklə müraciət edilir.