- Təşkilatın qarşısında qoyulmuş tapşırıqların səmərəli yerinə yetirilməsi üçün filiallarla fəaliyyətlərin təşkili, idarə edilməsi və əlaqələndirilməsi
- Təşkilatın kredit ehtiyacının ödənilməsi üçün (lazımi) kapitalın səviyyəsinin müəyyən edilməsi
- Kreditin verilməsi və qaytarılması işində təşkilatın proqramlarının həyata keçirilməsinin təşkili və ona nəzarət
- Monitorinq keçirilməsi prosesində iştirak etmək və ona nəzarət
- Kredit əməliyyatlarında xərclərin səmərəliliyinə nəzarət
- Filiallar və baş ofis arasında səmərəli məlumat axının idarəedilməsi
- Lazımi hesabat formalarının vaxtında və keyfiyyətli hazırlanıb təqdim olunması
- Təşkilatın filiallarının fəaliyyətinin səmərəliliyinin, kredit işçilərinin fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi meyarlarının işlənib hazırlanması
- Təşkilatın inzibati və əməliyyat xərclərinin, kapital xərcinin, inflyasiya səviyəsinin təhlili əsasında faizlərin müəyyənləşdirilməsi
- Kreditlərin təsnifatının aparılması və düzgünlüyünün yoxlanması
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 09:00-dan 18:00-dək (Bazar ertəsi - Cümə);
- Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı;
Tələb olunan keyfiyyətlər:
- Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı
- Məsuliyyət, dəqiqlik, düzgünlük və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
- Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini recruitment@kredaqro.az elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində vəzifənin adını (Kredit departamentinin Rəhbəri) qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.