1) Ali təhsil;
2) Azərbaycan dilində mükəmməl, rus və ingilis dilini orta səviyyədə bilmək;
3) Microsoft Office proqramlarını (WORD, EXCEL) yaxşı səviyyədə bilmək;
4) AR Əmək Məcəlləsi və Vergi Məcəllələrini bilmək;
5) 1C (7.7, 8.2, 8.3) mühasibatlıq proqramında işləmək bacarağı;
6) Analitik təhlil bacarığı;
7) Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarından asılı olaraq razılaşma yolu ilə müəyyən edilir.
Maraqlanan namizədlər, xahiş edirik CV-lərinizi zemfira.zeynalova@abacusaudit.az elektron ünvanına yollayasınız. Nəzərə alın ki, yalnız şəkil olan CV-lərə baxılacaqdır
1) Əmək haqlarının hesablanması;
2) Vergi hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi;
3) DSMF hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi;
4) Statistika hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi
5) Məşğulluq idarəsinə hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
6) Ödəniş tapşırıqlanının yazılması;
7) Bütün növ mühasibat əməliyyatlarının 1C mühasibatlıq proqramına daxil edilməsi;
8) Elektron qaimə-fakturaların tərtib olunması və göndərilməsi
9) AR əmək məcəlləsinə uyğun olaraq bütün növ sənədləşmələrin aparılması;
10) Kurasiyasında olan mühasib köməkçilərinə təlimatlar vermək və onlardan tələb etmək;
11) İş vaxtı: Bazar ertəsi - Cümə, 09:00-dan 18:00-dək