Komandamıza Administrativ Menecer
İş öhdəlikləri və tələblər aşağıdakılardır:
- Bazar araşdırmasının həyata keçirilməsi
- Kursun tanınması və müştərilərin artırılması üçün addımların atılması
- Komandanın işinə nəzarət və koordinasiya
Ə/h: 500 AZN (başlanğıc) + bonuslar
İş saatları: Həftədə 5 gün, 10:00-18:00 (hibrid)
Maraqlı olan şəxslərdən CV-lərini ünvanına “Administrativ Menecer” başlığı ilə babaxanmelikli1@gmail.com adresinə göndərmələri xahiş olunur.
Tələblər:
-“MS office” proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək
- Azərbaycan dilində səlis yazı və danışıq, rus və ingilis dillərindən heç olmazsa birini yaxşı səviyyədə bilmək.
- Təşkilati və ünsiyyət bacarıqları
- Həm müstəqil, həm də komanda ilə işləmək bacarığı
- Layihə və komanda idarə olunması sahəsinə təcrübə