Vəzifə öhdəlikləri:
- Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət növü ilə uyğun olan tenderlərin müəyyən edilməsi
- Satınalmalar üzrə müsabiqələrin (açıqqapalı tender, təkliflər sorğusu, kotirovka sorğusu və s.) təşkili, satınalmaların həyata keçirilməsi ilə bağlı sənədləşmələrin aparılması və bununla bağlı nəzarət funksiyasının yerinə yetirilməsi
- Tenderin əsas şərtlər toplusunun hazırlanması, iştirakçılarının müəyyənləşdirilməsi
- Tender prosesi ilə bağlı yazışmaların, danışıqların aparılması
- Tender üzrə tələb olunan sənədlərin, protokolların operativ şəkildə hazırlanması, sənədlərin elektron qeydiyyatın aparılması
- Tender prosesi ilə bağlı yazışmaların, danışıqların aparılması
- Tələblərinin təhlil edilməsi və rəhbərliyə çatdırılması
- Tender prosesi zamanı şirkətin təmsil olunması
- Müqavilələr üzrə danışıqların aparılması
- Bazar qiymətlərinin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi
- Müştəri bazasının genişləndirilməsi
- Tender proseslərinin gedişi haqqında gündəlik, həftəlik, aylıq hesabatların hazırlanması
- Sənədlərin qeydiyyatı və arxivləşdirmə işinin aparılması
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və təqdimat bacarığı
- Elektron qaimələrin vurulması
İş qrafiki:
- Həftədə 6 gün
- İş saatları: 9:00-dan 18:00-dək
- Maaş: 400-500 AZN + bonuslar
- Yalnız xanım namizədlər
- Ali təhsil (Satış və İqtisadiyyat yönümlü olması arzu olunandır)
- 1-3 il arası sahə üzrə təcrübə
- Dil bilikləri (Azərbaycan, Rus)
- Kompüterdə işləmə bacarığı (əsasən Microsoft Office proqramları üzrə)
- Kollektivdə işləmə xüsusiyyətləri
- Dürüst, diqqətli, ünsiyyətcil və işində məsuliyyətli
Ünvan:
- Dərnügül, Ziya Bünyadov prospekti, Baksol yolunun girişi
Əlaqə:
- Uyğun namizədlər öz CV-lərini cemil_mahmudlu@mail.ru və ya info@1inci.az mail ünvanına göndərə bilərlər. CV-nin işçi barədə bütün məlumatları əks etdirməsi zəruridir.
- (070) 618-47-47
- (055) 412-99-99