- Məlumat mərkəzinə daxil olan zəngləri cavablandırmaq;
- müştərilərə telefonla ətraflı məlumat vermək
- Bank xidmət və məhsulları ilə problemləri olan müştərilərin
- Müraciətlərindəki problemlərin həllində səlahiyyəti çərçivəsində yardımçı olmaq;
- Rəhbərliyə lazımi məlumatların hazırlayıb təhvil vermək.
- Strukturun fəaliyyətinə aid olan digər cari işlərin görülməsində iştirak etmək.
- İş qrafiki: 5 iş günü
- İş saatı: 09:00-dan 18:00-dək
Ali təhsil
- Xidmət sahəsində ən azı 1 il iş stajı
Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilmək
- İngilis dili yaxşı səviyyədə bilmək
- MS Office proqramlarının bilikləri
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
- Yüksək ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı