İş haqqında məlumat
Vəzifə: Müştəri Meneceri
Blok: Kommersiya
Department: Kiçik və Orta Sahibkarlıq Bankçılığı
Şöbə: BakıSatış
İstiqamət: Satış
Tabeçilik: Şöbə rəhbəri
Əhatə dairəsi / Strateji öhdəlik:
Kiçik və Orta Sahibkarlıq Seqmentinə uyğun olan müştərilərə Bank məhsul və xidmətlərinin satışını təşkil etməklə qarşıya qoyulmuş satış hədəflərinə nail olmaq üçün, müştəri ilə Bank arasında münasibətləri idarə etmək və mövcud fürsətləri araşdırmaqla müştəri bazasının artımına nail olmağa məsuliyyət daşıyır.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Potensial müştərilər ilə birbaşa əlaqə yaradaraq, onların banka müştəri kimi cəlb edilməsini təmin etmək üçün, onlara Bank tərəfindən biznes bankçılıq seqmentinin müştərilərinə təqdim edlən bütün məhsul və xidmətlər haqqında məlumatın verilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən hər ay təqdim edilmiş fərdi qaydada əks etdirilmiş hədəflərə çatması
- Portfeldə olan mövcud müştərilərlə yüksək səviyyədə münasibətlərin qurulması
- Yeni və mövcud müştərilərə yüksək səviyyədə xidmətin göstərilməsi
- Müştərilər kredit üçün muraciət etdiyi halda onun biznesinin ilkin maliyyə təhlilini aparmaq və kredit analitikləri ilə səmərəli əməkdaşlıq
- Kredit Risklərin Anderraytinqi departamentinin əməkdaşları ilə təhlil edilmiş biznesi müzakirə etmək və analizin detallı aparıldığını sübut edən dəlil və sübutların təqdim edilməsi
- Aidiyyatı departamentin əməkdaşlarının, monitorinqləri həyata keçirməsi üçün, müştəri ilə görüşünün təşkil edilməsi
- Fəaliyyəti haqqında rəhbərliyə günlük/həfətəlik/aylıq hesabat verilməsi
- Kreditlərin geri ödənilməsinə nəzarət edilməsi (bankın daxili prosedurlarına uyğun olaraq davaranmaq və müştəri ilə birlikdə problemin həlli yollarını axtarmaq)
- Müştəri portfelinin mənfəətliliyinə nəzarət edilməsi o control customer portfolio profitability
- Yeni müştərilər cəlb edilərkən, prosesin mövcud ÖMT (Öz müştərini tanı) prosedurlarına uyğun aparılmasının təmin edilməsi
- Bankın daxili prosedur və qaydalarını, strategiyasını, kredit siyasətini öyrənmək və onlara müvafiq fəaliyyət göstərilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən tapşırılan digər tapşırıqların həyata keçirilməsi
- Bankın daxili qaydalarına, proseslərinə, siyasətlərinə, təlimatlarına (o cümlədən, Davranış Məcəlləsi, Maraqlar Münaqişəsi Siyasəti, SƏTƏM-lə əlaqədar olan) ciddi şəkildə əməl etmək və onların pozulmasına görə məsuliyyət daşımaq.Hər hansı qəzalar, insidentlər və təhlükəli hallar barəsində dərhal birbaşa rəhbərə məlumat vermək.Hər zaman təhlükəsiz, ətraf mühiti qoruyan və çirklənməsinin qarşısını alan qaydada işləmək.
- Bankın Təşkilati Risklərin İdarəedilməsinə dair siyasətinə əməl etmək.İş prosesində yaranan risk faktorlarını vaxtında müəyyənləşdirib, lazımi addımları atmaq.
- Bank tərəfindən işçinin qarşısına qoyulan və işçi tərəfindən qəbul edilən yarım illik və illik hədəflərə çatmaq.
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerinde "Müştəri meneceri" qeyd edərək CV-lərini recruitment@pashabank.az elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Tələblər
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
- Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat, Bankçılıq və ya müvafiq sahə
- Tələb olunan iş təcrübəsi: 1-3 il
- Lisenziya / Sertifikat: -
- Xarici dillət: İngilis, Rus
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office
- Məhsul üzrə biliklər: Bank məhsulları
- Bazar üzrə biliklər: -
- Başqa tələblər: KOS Bankçılıq( kreditin təhlili və satış) sahəsində 1-3 illik təcrübə