- Mərkəzin baxışı, missiyası və dəyərlərinin auditoriyaya düzgün kommunikasiyasının təmin edilməsi
- Mətbuat və ictimai məlumat sorğularını cavablandırılması və ya müvafiq səlahiyyətli şəxsə yönləndirilməsi
- Media nümayəndələrilə görüşlərin, müsahibələrin təşkil edilməsi
- Kommunikasiya üçün nəzərdə tutulmuş nitqlərin, məqalələrin, press relizlərin, hesabatların və redaksiya tələb edən digər sənədlərin hazırlanması
- Mərkəzin rəsmi vebsaytının və digər kommunikasiya kanallarının idarə edilməsi
- Mətbuatın gündəlik izlənilməsi, media qurumları ilə əlaqələrin inkişaf etdirilməsi
- İngilis dilində olan müxtəlif sənəd və materiallardan lazımi sənəd və ya press relizlərin hazırlanması
- İş qrafiki standart, zəruri olduğu halda “over time” işləmə imkanı
- Ali təhsil
- Jurnalistika va ya uyğun sahədə minimum 1-3 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan dili və ingilis dili (yüksək səviyyədə), rus dili (arzuolunandır)
- Yerli medianı yaxından tanımaq və daha öncə aktiv əməkdaşlıq etmək
- Güclü kommunikasiya və təqdimat bacarığı
- MS Windows, MS Office, Internet - yüksək səviyyədə istifadə bacarığı (digər proqramları bilmək üstünlükdür)