· Layihənin tələblərini və gözləntilərini tam şəkildə mənimsəmək;
· Layihə planlarının, müddətlərinin, iş saatları, büdcə və xərclərin icrası və izlənməsi;
· Layihə çərçivəsində nəzərdə tutulan bütün işlərin vaxtında başlamasına və bitməsinə, həmçinin hər bir məqamın layihə standartlarına uyğun, keyfiyyətlə icra olunduğuna nəzarət etmək;
· Gündəlik olaraq təlimə uyğun iştirakçıların müxtəlif prosedurlar çərçivəsində yönləndirilməsi, həmçinin təlim müddətində iştirakçıları davamiyyətinə nəzarət etmək;
· Layihə müddətində hazırlanan bütün sənədlərin mütəmadi yoxlanılması və arxivlənməsini təmin etmək;
· Layihənin və təlimlərin gedişatına, həmçinin daxili standartlara və prosedurlara uyğun getdiyinə nəzarət etmək;
· Gündəlik olaraq layihənin gedişatında yaranan problemlər və layihənin nəticələri barədə tabeliyində olan rəhbərə hesabatları təqdim etmək;
· Layihə icralarının və icra müddətlərinin sənədləşdirilməsi və nəzarətin təmin edilməsi;
· Layihələr çərçivəsində lazım olan təqdimat materiallarının hazırlanması.
CV-nizi Word və yaxud PDF formatında hazırlayaraq bölüşülməsi vacibdir. CV formasında əsas məlumatları lokanik və aydın qeyd olunmalıdır.
Nəzərə almaq vacibdir ki, namizədliyinizin baxılmasında CV formanız mühüm rol oynayır. Belə ki, rica edirik nəzərə alasınız ki, CV forması Sizin ilkin təqdimatınızı edən bir müraciət vasitəsidir.
Yalnız müvafiq təcrübəyə sahib şəxslərin müraciət etməsi xahiş olunur. Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV-lərini hr@prosper.az elektron poçt ünvanına göndərmələri və mövzu hissəsində mütləq “Layihə koordinatoru” qeyd etmələri xahiş olunur.
Qeyd: CV hazırlamaqda çətinlik çəkən şəxslər www.cvyarat.az portalında qeydiyyatdan keçərək, peşəkar CV üçün önəmli məlumatları dolduraraq CV-ni PDF formatında əldə edə bilərlər.
· Layihələrin idarəedilməsi sahəsində minimum 2 il təcrübə;
· Təlimlərin təşkili və idarəolunması üzrə təcrübə arzuolunandır;
· İqtisadiyyat, menecment, biznesin idarə olunması və ya digər uyğun sahələr üzrə ali təhsil;
· Güclü təhlil, məntiq və riyazi bacarıqlar;
· Stressə dözümlülük;
· Vaxtın düzgün idarə edilməsi bacarıqları;
· Azərbaycan dilində mükəmməl yazma və kommunikasiya;
· MS Office proqramlarından (xüsusilə MS Excel) mükəmməl istifadə etmə bacarığı (sertifikatların olması üstünlükdür).