✅ Vəzifə öhdəlikləri:
- ABA-nın nəzdində fəaliyyət göstərən, bəzi komitələr, ekspert qruplarının işinin təşkili
- Seminar və konfransların təşkilində iştirak, görüşlərin təşkili, gündəliyin hazırlanması, tədbir nəticələrinin rəsmiləşdirilməsi
- Dövlət qurumları, beynəlxalq və yerli təşkilatlarla yazışmaların aparılması, rəsmi məktubların hazırlanması
✅ Namizədə tələblər:
- İqtisadiyyat, bank-maliyyə və ya vakansiyanın təsvirinə uyğun olan digər sahədə ali təhsil
- Ofis proqramlarından istifadə bacarığı
- Özəl təşkilatlar və dövlət qurumları ilə rəsmi yazışmaların aparılması bacarığı
✅ Dil biliyi:
- Azərbaycan və ingilis dili
✅ Şəxsi keyfiyyətlər:
- Yüksək ünsiyyət bacarığı
- Yüksək intizam və operativlik
- Komanda ilə işləmə bacarığı
✅ Üstünlüklər
- İnnovativ texnologiyalar rəqəmsallaşma sahəsinə maraq olması arzuolunandır
- Ümumi iqtisadiyyat, bank-maliyyə sahəsində biliklərin olması arzuolunandır
- Ödəniş sistemləri və xidmət mərkəzləri, rəqəmsallaşma, rəqəmsal ödənişlər, ödəniş kartları və onlarla əməliyyatlar sahəsində baza biliklərin olması arzuolunandır
- Rus dili biliyinin olması arzuolunandır
World Business Center. Səməd Vurğun küç. 43, Bakı, Azərbaycan