Vəzifələr
1. Mağazanın operativ idarəedilməsi (təşkilati, texniki, iqtisadi problemlərin təhlili və həlli, satışların artırılması, keyfiyyət və rəqabət qabiliyyətinin yaxşılaşdırılması)
4. Müştəri xidmətləri standartlarının monitorinqi və həyata keçirilməsi
5. Müştərilərə məsləhət vermək
6. Müştəri xidmətləri prosesinin yüksək səviyyədə təşkili
7. Satış planının və mağazanın inkişafının təmin edilməsi
Tələblər
1. Yaş 25-40 yaş
2. Azərbaycan Respublikasının vətəndaşı olmaq
3. Azərbaycan və rus dilində səlis, ingilis dili bilmək üstünlükdür
4. Kompüter proqramları biliyi (MS Excel, MS Word, e-poçt proqramları);\
5. Müvafiq sahə üzrə ən az 1-3 il iş təcrübəsinə malik olmaq
6. Analitik düşünmə qabiliyyətinin olması
7. Qərar qəbul etmə bacarığı
8. Ünsiyyətcil olması, işə ciddi yanaşması
9. Moda-satış sahəsində təcrübə və pərakəndə satışa həvəsli, nəticələrə yönəlmiş böyük bir komandanın idarə olunması təcrübəsi
10. Məsuliyyətli və nəticə yönümlü olmaq
İş şərtləri :
1. Həftədə 6 gün( 1 gün istirahət günü olmaqla) növbəli qrafiklə iş
2. Əmək haqqı 600 - 800 AZN +%
3. AR Əmək Qanunvericiliyinə əsasən işçinin qeydiyyata alınması
4. Bu və digər sahələrdə karyerada yüksəlmə imkanları
Maraqlanan şəxslərdən CV-lərini recruitment@sabah-group.com ünvanına göndərmələri xahiş olunur.