İş barədə məlumat:
- Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq
- Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək
- Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək
- Müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək
- Yeni müştəriləri telefon vasitəsilə cəlb etmək
- Şirkətlə müştəri arasında düzgün koordinasiya yaratmaq
- Xidmətin dayanmasının və müştərilərdən kütləvi müraciətlərin daxil olmasının qarşısını almaq üçün müvafiq sistem proqramlarına nəzarət etmək
- Vəzifə təlimatında qeyd edilən digər öhdəlikləri yerinə yetirmək
- İş qrafiki: 1 növbəli
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerinde "Çağrı mərkəzi operatoru" qeyd edərək CV-lərini hr@enginet.az elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsilə üstünlük verilir
- Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli
- Nitqi aydın və səlis olmalı
- Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
- Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı
- MS Office proqramlarını bilməli