Əsas vəzifə öhdəlikləri:
Şirkət daxili və xarici zənglərə cavab vermək;
Zəng və müraciətləri düzgün şəkildə koordinasiya etmək;
Müştəri müraciətlərini dinləmək və qaydalara uyğun cavablandırmaq;
Müştəri məmnuniyyəti qaydalarına riayət etmək.
Şərtlər:
İş qrafiki - 3 növbəli iş qrafiki;
Əmək haqqı 500 manat (vergilər daxil).
Dinamik inkişaf edən komandamıza qatılmaq istəyənlər CV-lərini e-mail mövzusunda “Operator” qeyd edib hr@meqasigorta.az elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
Tələblər:
Çağrı mərkəzində və ya Sığorta sahəsində Müştəri xidmətlərində bir il iş təcrübəsi;
Azərbaycan və rus dilləri sərbəst, ingilis dili sərbəst dinləmək və cavablandırmaq;
MS Office, Outlook (istifadəçi səviyyəsi);
Sosial şəbəkələrdə müştərilərlə iş;
Yüksək ünsiyyət quma bacarığı;
Müştəriyə fokuslanma bacarığı;
Emosional sabitlik;
Zəng edənlərlə xoş ünsiyyət qurmaq və nəzakətli davranmaq;
Komandada işləmək bacarığı.