Şirkətlər Qrupuna Ofis Menecer tələb olunur.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofisin ümumi işinə nəzarət.
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması.
- Ofisin tərtibatının təşkili və dəftərxana ləvazimatlarının və avadanlıqların sifarişi
- Görüşlərin və işçilərin təqvimlərinin və cədvəllərinin idarə edilməsi.
- Planların işlənib hazırlanmasında və həyata keçirilməsində rəhbərliyə kömək etmək
- Direktor tərəfindən verilən tapşırıqları yerinə yetirmək
- Uçuş, otel və avtomobil icarəsi rezervasiyaları daxil olmaqla, daxili və beynəlxalq səyahətlərin əlaqələndirilməsi
- Hesabatların hazırlanması, yazışmaların tərtib edilməsi və yeni müqavilələrin hazırlanması
İş şəraiti:
- İş qrafiki 5/2, 09.00-18.00
- Pulsuz nahar və əlavə bonuslar
CV-lərinizi məktubun başlığına “Ofis meneceri” qeyd edərək nigar.mukhtarova@adoregroup.az ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
- Ali təhsil
- İş təcrübəsi 1-2 il
- Azərbaycan və Rus dillərinin biliyi mütləqdir, İngilis dili biliyi üstünlükdür
- Microsoft Word, Excel, Outlook və PowerPoint proqramlarında yüksək səviyyəli biliklər.
- Məsuliyyətlilik, diqqətlilik, çalışqanlıq