Təqdim olunan müştəri bazası əsasında abunəçilərə zənglərin olunması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə, gülərüzlə və s.) ünsiyyətin qurulması
- Xidmətlər haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və müştəriyə xidmətlərin təklif olunması
- Abunəçiyə göstəriləcək olan xidmətin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması və hər hansı problemli vəziyyət olduqda (gecikmə, çatışmazlıq və s.) müştəriyə dərhal məlumatın verilməsi
- Şirkət tərəfindən təqdim edilən korporativ nömrə ilə, müştərilərə zəng edib fərqli kompaniyalar barədə təklif etmək –
- Müştərilər tərəfindən verilən sualları cavablandırmaq
- Nömrənin tarifləri barədə müştəriyə düzgün məlumat vermək
- Azərbaycan dilində rahat səviyyədə ünsiyyət qurma bacarığı
- Əmək haqqı : Müsahibə zamanı tam təyin olunacaq
- İş yeri: Bakı ( Babək prospekti - UPD Qəsəbəsi )
- İş rejimi: 6 gün ( Şənbə günü qısa iş rejimi )
- Ünsiyyətcil, məsuliyyətli, işində səliqəli və dəqiq olmalıdır
- Kollektivlə işləmə bacarığı
- Müştəri zənglərinin cavablandırılması və kompaniyalar haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması.
- Yalnız xanım namizədlər
- Orta və ya Ali təhsil
- Mükəmməl Azərbaycan dili biliklərinə malik olmaq
- İnsanlarla düzgün ünsiyyət qura bilmək və izah bacarığının olması
- Covid_Pasportu